387 keer bekeken

Deze club is gerecenseerd op Het Clubs Dagblad

• zondag 12 mei 2019 @ 14:19
    reactie op (#1) Serpentor

Quote: Serpentor

zondag 12 mei 2019 @ 03:19

Hallo, ik heb deze club in een recensie besproken op Het Clubs Dagblad  Het is vijf eeuwen geleden dat Bosschenaar en kunstschilder Jeroen Bosch overleed, en in 'zijn' stad, en zeker ook op zijn club, wordt duidelijk dat zijn inspirerende en vaak verwonderende of ronduit bizarre schilderwerken nog steeds tot de verbeelding spreken. Indeed, verbeelding is het sleutelwoord bij Bosch, want het triggert de fantasie zoals zo weinigen dat ooit hebben gedaan.De creaties van Bosch, zoals zijn beroemde drieluik 'De tuin der Lusten', vormen de basis voor de layout van de club van clupper Susan-, en toch is het aanzien niet hutjemutje. De skin en modules zijn zo neutraal mogelijk om de schilderpracht zo duidelijk mogelijk naar voren te brengen. De club barst van het nieuws, achtergrondinformatie, en het forum wordt minutieus bijgehouden.Maar het allerbelangrijkste is dat een club over een relatief obscuur onderwerp zo lang kan bestaan en nog steeds met passie gerund wordt. Dat zegt iets over het doorzettingsvermogen van de eigenaar, maar zeker ook over de leden met hun inbreng. Ik kan me goed voorstellen dat cluppers en bezoekers deze club dusdanig niet te versmaden vinden dat ze niet kunnen wachten om naar het levensechte museum te gaan. In dat opzicht is deze club een ongelovelijk succes!

dank je wel 

• zondag 12 mei 2019 @ 03:19

Hallo, ik heb deze club in een recensie besproken op Het Clubs Dagblad 

Het is vijf eeuwen geleden dat Bosschenaar en kunstschilder Jeroen Bosch overleed, en in 'zijn' stad, en zeker ook op zijn club, wordt duidelijk dat zijn inspirerende en vaak verwonderende of ronduit bizarre schilderwerken nog steeds tot de verbeelding spreken. Indeed, verbeelding is het sleutelwoord bij Bosch, want het triggert de fantasie zoals zo weinigen dat ooit hebben gedaan.

De creaties van Bosch, zoals zijn beroemde drieluik 'De tuin der Lusten', vormen de basis voor de layout van de club van clupper Susan-, en toch is het aanzien niet hutjemutje. De skin en modules zijn zo neutraal mogelijk om de schilderpracht zo duidelijk mogelijk naar voren te brengen. De club barst van het nieuws, achtergrondinformatie, en het forum wordt minutieus bijgehouden.

Maar het allerbelangrijkste is dat een club over een relatief obscuur onderwerp zo lang kan bestaan en nog steeds met passie gerund wordt. Dat zegt iets over het doorzettingsvermogen van de eigenaar, maar zeker ook over de leden met hun inbreng. Ik kan me goed voorstellen dat cluppers en bezoekers deze club dusdanig niet te versmaden vinden dat ze niet kunnen wachten om naar het levensechte museum te gaan. In dat opzicht is deze club een ongelovelijk succes!